GRAND PRIX
Najtoplešji dnevi poletja / Najtopliji dani leta / Hottest Summer Days (Maša Šarović)

Z inteligentno zgrajeno atmosfero, dvoumnostjo in mnogo presenetljivimi detajli nam ta film ponudi drobce pogleda na sodobno mladino tekom enega poletja.

 

NAJBOLJŠI FEKK YU FILM
Lovettovi / The Lovetts (Igor Bezinović)

Neizmerno duhovita, večplastna vizija delovnega sveta in življenja na spletu dandanes, ki raziskuje odnose med spoloma ter odnose moči z lahkostnostjo in veliko mero domišljije.

 

NAJBOLJŠI FEKK SLO FILM
Vrzel / Chasm (Ana Trebše)

Kratki film z dobro razvitimi in odigranimi liki je očarljiv prikaz vloge družbenih omrežij v današnjih odnosih, s katerim se z lahkoto poistovetimo.

 

KRITIŠKA ŽIRIJA

FeKK YU

Dramaturgija je precenjena / Precijenjena dramaturgija / Drama is Overrated, Sunčica Ana Veldić, Hrvaška, 2017

Inovativno, hudomušno, radikalno, (samo)ironično in kritično se avtorica loti svojega filmskega izobraževanja, filmskih klišejev in sebe kot študentke režije ter hkrati veterinarke. Film je veren naslovu, saj neprestano prevprašuje osrednje mesto dramaturgije v filmu in nam pokaže, kako film zastaviti sveže, hkrati osebno in esejistično, ter fragmentarno, ne da bi pri tem izgubil rdečo nit.

FeKK SLO

Iva, Maja Alibegović, Hrvaška, 2018

Avtorica skozi intimen portret Ive nastavi zrcalo družbi, ki vedno bolj diktira ideale videza, lepote in uspešnosti. To stori brez moraliziranja in vsiljevanja mnenja, hkrati pa nas ponese tudi v svet razcepa med fizično osebo in spletno persono, ter nas spodbudi k razmisleku, kako sodobna tehnologija in družba, ki sta soj žarometov prenesli z odrov in modnih pist v dnevno sobo, oblikujeta posameznikovo samopodobo.

Novica